Thursday, July 9, 2009

dan sebenarnya~

Setelah ditakutkan oleh bnyk pihak ttg H1N1 yg da menular kt shah alam ne, akhirnya ku pergi la jugak ke klinik td. doc tu pn tnya awk skit ape?den ckp la skit tekak, batuk, selsema sume. die relax je. pastu die ckp la nk bg ubat sekian2, okie la. tp ku xpuas ati lg, so tnye la doc tu, ne bkn simptom pape kan doc? ade ke patut die snyum je. eh2 ne kes idup mati taw. she might think that I think too much. pastu die tnye, awk x g oc pun kan? angguk jela. pdahal kalo nk kne kt mna2 pon bole. kt msia pon da bnyk kes okie. so die kta insyaAllah tade pape, kalo mlarat dtg lg k. dtg lg la, sbb nk kbas duit lg kan3?? wawawawa~

hasilnya, kna la makan ubat yg plbagai jenis dan spesies.
tp xpe, sbb dpt MC xg klas sok~!!!!
spark, ko jgn dok msg ak sruh g klas gak eh :P
hehe. im off for tomorrow, tp nk g jap sbb ade maths. hihihi :D


5 comments:

Anonymous said...

kesiannya die sakit.T__T

Asyraf Spark said...

wahhaha cam tau2 je ko ni aku nak msj suh g kelas :P
laen kali msj org reply aa! sng skit nak tau kondisi hua3

Unknown said...

iye sakit eh??
br nk blanje makan kat mcD

xpela~
org saket xley kuar umah~

~Izyani~ said...

aku da taw la spark ko pnye agenda..
tu yg psan awl2.muahahahaha :P
mlas nk reply, nnt kna sesi kaunseling smpai aku kna g cluz gak..hahaha

ala rudy, aku da sehat r..
dnga ko nk blanje trus je sehat..
hehe.. :D
nnt blanja ak mcvalue meal ngn mcflurry..eh3?? :D

Asyraf Spark said...

hua3 aku juz menjalankan amanah ALLAH di muka bumi ini :) nasihat menasihati kan amalan mulia B-)

ur number,,,,, :p