Wednesday, May 6, 2009

Kasih ibu~


Surat Seorang Ibu - Click here for more free videos


Renung2kan~




















To Mak~

Thanks 4 everything~
Thanks 4 being such a great doc to me, curing all my pains...
Always trying to give me some hopes, to cheer me up...
I noe u love nagging, n I love it too...
So whenever we fight, we'll be like an ayam n itik...
But i realise, my world turns dark without u, without a person I can call mak...
So sorry 4 alwez hurting u...Sorry 4 my words that can make u cry~
I'm changing myself into a better person~
N 4 dat i need ur prayers 2 alwez b wif me...
n i need u to alwez b right by my side....
Ana sayang mak~ :)








(*_______*)

8 comments:

Fau~ said...

alololoooo anak misalinye dieeeee..amiiin~
naaa ur such a gud gurl k..
ur such a gud daughter..
mara tnda nye syg kaaan..
so maceh mak sbb syg anna.. =)
hanya doa kpd ibu bapa shjalah yg mampu kita bls jasa mereka bkn dgn harta yg akn kita crik nt..ahha..
agree?
;-)

mak~!! no worries taw mak..sy akan tarbiyah drs anna ni elok2..okie?ahha..InsyaAllah dia akan jadi insan yg cemerlang,gemilang dan terbilang..hehehe

k awk..mak bg lmpu hijo da tu..ahha (~_~)(*_*)

Asyraf Spark said...

weis! jgn aa letak takbir raya :( anakanda jauh di perantauan ni!! waaaaaaaaaaaaaaaaa

:P
mother's day lmbt lg, awat post awl2 hua3

Stag & Vixen said...

perghh.....adeh! terharu deyh....baeknyer kakak ku ini.... heheh....

~Izyani~ said...

heee...yea rite mr fau..
i noe she loves me, juz sumtimes we cant understand wut ppl r thinking kan..
n plus, u noe how complicated i think bout sumtink..from bnda yg kecik cm kuman, den i jadikan sebesar2 alam..hehe..laz2 mletup la~

its ur job to guide me to da rite way k~ :)

~Izyani~ said...

to spark~

ala tetiba je windu kt mak ak..
ak bkn cm ko, every week balik..
so nk ilangkan kerinduan ak pon post la..hehe
xsemestinya tunggu mother's day jeee kaaaan :P


tp mr ben~

sbb xckup baek la kna mntk maaf kaaaaan~bnyk dosa taw x :P

no name said...

nak balik umah~!
huhu!!!!

~Izyani~ said...

wawawa...yon homesick????
ak rsa ang bru blik ja kan.. :P

Fau~ said...

okie dokie~ ur wish drs ezyanie~~~ =)
insyaAllah we will b guide to da rite platform..okie?

oo naa b4 u diz u can say dat but now ur 19 aite..
n i can c ur mind had open towards all diz circumstances..na?
so lets work it out 4 our sake~

yeaaaa..toink2?

UMIIIIII~!! =D

ur number,,,,, :p